Sep 6, 2012

"Rainbow Color Happiness" Part 4 Hot Pink

Heute ist wieder Donnerstag, wie verprochen geht meine Regenbogenserie mit Hot Pink weiter, anders genannt Fuchsia. Ich liebe diese Farbe, die so knallig, stark, mutig, selbstbewusst und mädchenhaft ist. Manchmal trage ich die Farbe mit klassischem Schnitt im Büro.
Ich habe so viele  Klamotten in pink, aber Accessories oder Schuhe habe ich nicht, das habe ich in meiner Serie festgetellt. Das muss sich ändern, ich werde es nachholen müssen. Wenn man richtig kombiniert, sieht cool aus, dann auch nicht mehr nur mädchenhaft.

Today is Thursday already, time flies so fast. As I said my "Rainbow Color Happiness"  goes with Hot Pink also called  Fuchsia. I love this color, it is bold, unique, self -assurance and girlie. Sometimes I wear to the office with classic cut, such as blouse or jeans.
I just find out, I have many clothes in hot pink but don´t have accessories, bags, belts and shoes. I should buy in this color.  If you combine it right, it is cool, not cute. 


Heart from Villory and Boch 

my deel mongolian traditional dress, I´ll gonna wear sometime and show you girls!

Hairbands, Eyelash curler works with battery bought in Tokyo.  :-)

    

Doll-bought in LA in Japan town, hair clip -from Hong Kong
Nail polish-OPI miami beet, Lipstick-Guerlain
Hut-Stefanel, Sandals -Bartu
Top -Ralph Lauren, Waist coat-Strenesse
Scarf with swan - from Tokyo, Scarf-unknown
Dress and Jeans- Ralph Lauren
Both-from Ralph Lauren 
 Running shirt, Dress - unknown

6 comments:

  1. Lovely staff!Nice blog. What about following each other?

    ReplyDelete
  2. Oh ich möchte dich in deinem traditionellen Kleid sehen!
    LG
    niveauistkeinecreme.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ännabanänna-ich werde es irgendwannanziehen, dann ich zeige euch.

    ReplyDelete
  4. ganz schön pink :)

    Lieben Gruß
    Sarah

    ReplyDelete
  5. tolle serie!vorallem weil du in einigen bildern deine kultur miteinbringst, bitte mehr von den sachen, ich finde sowas sehr interessant! :)

    liebe grüße kristin

    ReplyDelete

Энэ 2 сард их ажил амжуулав

Шинэ пасспорт авах гээд гээд бичиг баримтаа бүрдүүлээд өгчихлөө, пасспортны зураг авахуулах гэж нилээд юм боллоо. Эхний зураг гэж элэгийн юм...