Aug 15, 2012

Stripes

Das war mein Outfit am letzten Freitag, es war sonnig aber trotzdem frisch, deshalb habe ich mich  für feste Wedges und einen -langarm-  Pullover entschieden . Ich habe erste mal  "Bun" probiert, es war aber schwierig zu stecken. Nach einigen Versuchen konnte ich mich dann vor die Linse wagen.  :-)

This was my outfit on last friday, I decided to wear wedges and long arm pullover because it was sunny but also very chilly. I tried to make a bun, it was quiet difficult but after several try  I could show you :-)


Pullover- Hallhuber, Skirt-Stefanel, Belt-H&M, Bag- Marc O Polo, Wedges- Massimo Dutti,
  Necklace- Dyrberg /Kern, Watch-Armani.

2 comments:

Энэ 2 сард их ажил амжуулав

Шинэ пасспорт авах гээд гээд бичиг баримтаа бүрдүүлээд өгчихлөө, пасспортны зураг авахуулах гэж нилээд юм боллоо. Эхний зураг гэж элэгийн юм...